Subject: Päring
From: "Jekaterina Mets" <[email-masked]>
To: "rahapesu - RAB" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Nov 2025 13:43:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Lugupeetud RAB esindaja!

Meil on tekkinud järgmine ebatavaline olukord – meie poole pöördub klient,
kellel on Iraani kodakondsus ja e-residendi kaart Eestis. Kas meie võime
sellise kliendiga töötada, arvestades, et Iraan on sanktsioonide all, kuid
samal ajal on see klient saanud e-resident kaardi Eestis. Ja kas peame me
kedagi teavitama, et töötame sellise kliendiga?

Ette tänades,

Inga Ivinja

MAXWISE OÜ
Jõe tn 4C,Tallinn 10151, Harju County
ESTONIA

+372 614 3135

 <http://www.maxwise.eu/> www.maxwise.eu